tabung shopping!

Monday 10 October 2011

konvo

oh sekarang musim konvo kan.sana sini semua orang update dah konvo,next week konvo,dah pegang scroll degree tu,dan ada jugak yang dah sambung master and akan konvo..(dat's very lucky) .but today is not my convocation day.hehe..ni konvo kakak aku..





ni konvo dekat Multimedia University,Cyberjaya tu.kalau tak salah aku kat sini memang ada session ja which is morning session..dah nama pun pagi,kompem kompem la kena p awai..pukul 7 pagi dah kena ada dalam hall tu boleh dak?? zzzz..pukui 5 pagi dah bangun..tonyoh tonyoh mata mandi sikit,pakai apa yang ada,p ja la kami.kami p empat orang ja,hehe,mak aku,aku,kak aku,husband dia..kak kak yang lain tak dapat cuti.


dan semua sedia maklum yang boleh masuk dalam dewan convo tu hanya DUA ORANG kan..cuba bilang,aku,mak aku dan husband kak aku..oh TIGA ORANG..jadi aku lah yang akan menjadi korban melilau lilau tanpa arah tujuan di luar dewan selama 4jam event tu berlangsung which is dari pukul 8 sampai 12 tgh hari..bayang kan 4 jam sorang2? T_T


disebabkan terlalu lama,aku siap tidoq dalam hall yang 'parents witohout invitation card' haha comey kan title dia.aku siap tdoq lagi dalam tu.aku ingat aku sorang ja perangai buruk macam tu,rupa rupa ada lagi yang laen syahid (tidoq) kat belakang aku tu.haha.cool,ada kawan! oh lupa plus aku dah macam bukan p konvo BUT MACAM P FASHION SHOW.sumpah segak segak depa ni.pakaian tak payah habaq la,nama pun segak mesti la ada jugak terdedah dedah tu.hehe


ada indonesian ni,segak nak mampoih,ni aku yang tengok aku kata segak nak mampoih,kalau laki yang tengok,isk mungkin mampoih terus kot haha..



oke can u see baju ala ala baju batik tu..hat tu segak!indonesian..aku rasa macam nak p kat dia dan cakap 'eh awak sangat cantik,nak amik gmbar pliss *sambil buat muka comey*' tapi aku takdak keyakinan nak buat macam tu hahaha


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN