tabung shopping!

Monday 3 December 2012

taman ular,perlis

dah lama aku teringin nak jenjalan kat taman atau zoo,konon2 romantik la kan.haha.dari tengok wayang,aku lebih suka p buang masa jenjalan kat Aneka yang tersergam indah kat Jitra tu walaupon tak dak benda apa aku nak beli dekat situ.
jenjalan sambil tengok2 barang ialah hobi aku.gituuu 

so,kali ni,bertegas  takmau tengok wayang.haha.istanbul aku datang kau pergi ka apa ka,aku tak mau tengok,bebai bebai nak p taman ular.

nahhh taman ular pon boleh sebab dulu aku ajak dia p zoo negara dia kata tak penah orang buat aih p zoo negara dating2 ni.ohhhh kali ni,kena ikut p taman ular.haha

TIKET

ADULT : RM4
KANAK2 : RM1



Masuk2 ja,tengok ular2 kecik2 ja,.dalam hati aku dah mula rasa 'ek eleh ular besaq ni ja ka depa tunjuk.nyesai nya maaiii'

sekali ular besaq paha ni depa buh.meremang bulu tengkok tengok.bapak besaq =.=
(nampak tak jakun bila tengok ulaq besaq2 ni,maklumla dah lama tak p  zoo,haha)


ULAR NI HIDUP DALAM AIR! sangat pantas bergerak dalam air.seram gila bila baca ni sebab cuba bayangkan anda tengah mandi manda dekat air terjun ,tetiba ular ni mai hai2 kat sebelah .T____T


jalan sikit masuk kat kawasan lain,ada tunjuk biawak plak.tu biawak yang kat hujung tu,warna macam tanah.menyamar?


dia : ni benda yang u paling suka ni..mai tengok
aku : apa2? *serious semangat*
dia : tuuu kura2
aku : (hahahha mentang2 aku nak bela kura2  tak boleh =.=)


ni ular tedung selar.kepala dia selindung dengan buluh tu.dia kata 'ni la ular yang i jumpa kat rumah i dulu'
kalau aku jumpa ular macam ni masa dulu2,trauma dah ,tak mai dah tengok taman ulaq ni haa.





ulaq sawa ni tengah menetaskan teloq2 nya.yang putih2 tu teloq dia la,tapi anak2 dia takdak dah.besaq weh ulaq ni.besaq gila






beruk yang pakai spek.hehe





pukui 5 taman ular tutup.,so kami pon nak balik la,before tu akan lalu kat board ni.articles macam2 depa lekat kat sini.one of them is this.BAYI KENA PATUK ULAR LUMPUH KEKAL.KEPALA DIPATUK ULAR budak 2 tahun mengalami kekejangan otot kekal

ular = extremely dangerous

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN