tabung shopping!

Wednesday, 5 December 2012

new baby born


hye purple myvi.hye hye. tak sabar nak naik kereta baru aih.maklumla plastik kat dalam pun belum buang,mesti masih bau kedai hehe.

dia : 'i ada orang baru'
aku : ' habaq la elok2 ' (tau dah mesti tipo kan,berani dia ngaku ada orang lain depan2,pelek sangat haha)
dia : ' kereta dapat esok petang ' (sambil sengij)
aku : ' aik kata tak dapat?'
dia : ' saja buat surpriseeeee ' :D


hehehe alhamdulillah masing2 dah ada kereta.one step ahead :D

tapi number plat kami tak sama.sobs.nak sama baru sweet.haha.tapi tak sama pon tak pa,tetap sweet hehe

1 comment:

  1. tahniah. selamat berkereta baru untuk si dia :)

    ReplyDelete

TABUNG MASA DEPAN