tabung shopping!

Wednesday 9 May 2012

zaman gila gila



pernah tak buat keja gila masa usia muda remaja dulu dulu? hehe bohongla kalau kata tak penah kan? kalau memang tak penah tu memang aku salute dia sangat2 la hihi


sejak sekolah rendah aku dah pandai buat keja gila.ni bukan gila yang amik dadah cucuk cucuk kat tangan ni ha (yang tu ja paling gila bagi aku sebab nak serah tangan dekat doktor suruh cucuk pon aku tarik2 tangan sobs). dulu masa darjah 5 darjah 6, perkara paling ohsem di usia tu, aku merempit dengan kawan kawan naik basikal p pekan Jitra.yang paling cool,p KFC makan sampai kenyang dan yang paling gila ialah tak habaq kat mak aku laa.gila nak habaq?mestila mak i tak bagi p naik basikal merempit tengah hari rembang dengan banyak kereta tu.dah la i ni kulit sama warna dengan buntot kuali memang la lagi hangit dok p merempit tengah2 panas nuu..haha..penah sekali p pekan Jitra, kawan mak nampak aku dok menshopping beli kaset Spider ,peminat berani mati time tu ok,hapai semua lagu dia ok hehe(nostalgia betol) sekali balik rumah kena pukul dengan mak (eh ka kena marah ja),lepas tu tobat tak buat dah.takutt weh bila mak dah marah.menangis2 janji taknak p dah.tapi dalam hati geram kat kawan mak yang potpetpotpet p habaq kat mak tu.iskk pakcik.haha




up skit sekolah menengah dah tak rempit naik beskal TAPI aku rempit guna moto kawan la, yang paling gila ,naik moto tak pandai bagi signal ok.bawak Kown p Jitra dari Tunjang ,dengan kuasa tangan Kown tolong bagi signal dari belakang sebab serius aku tak reti bagi signal sambil pegang paddle minyak.sampai sekarang ok.sebab tu aku tak amik lesen moto.haha.penah naik moto dengan Ped,sekali terlanggaq pakcik dekat betol2 depan rumah aku,dalam hati time tu,habeh la riwayat hidup aku kalau mak dan kakak2 aku keluaq,kompem kena sound ni haiii.lepas settel dengan pakcik tu,terus lari masuk rumah amik rm50 nak gantikan tempat letak kaki moto Farahain patah.haha.berpeluhhhhh.yang paling hebat sampai sekarang mak taktau aku nakai sampai tera tu (terus rasa nak habaq kat mak huhu)




masa matrik usia makin meningkat,bajet wajib try semua benda kat muka bumi ni,kebetulan mak bagi kereta sebab nak angkut barang habeh belajaq kat matrik bawak balik rumah.sekali aku dengan Enna p merempit pusing2 Penang (Darat) nuu sampai ke subuh,siap tidoq dalam kereta kat stesen minyak Petronas sebab dah taktau nak p mana,maklumla aku ni memang tak penah tau jalan haha.sekali bangun2 penuh mat rempit kat tepi kereta,depa dok lepak sama.deymm!menyirap darah kat kepala hotak sebab terus rasa matila kita matila kang depa ni buat apa2 (takut tetap takut, tapi keja gila harus diteruskan haha).terus blah dari situ,kebetulan nampak plak adegan kejaq mengejaq polis dengan mat rempit.ketaq kepala lutut -,- balik matrik tidoq puaih2 dengan Enna sambil berbangga sebab dah buat keja gila.pengalaman tu penting bak kata orang haha




bila dikenang benda2 gila yang aku buat,rasa sangat la budak2 tapi biasa la,naa pon remaja, benda yang dilarang tu la yang kita lagi tergedik2 nak buat =) banyak lagi benda gila yang aku buat miahahaha, tapi bila dipikir rasa homaiiigod,aku ka yang berani buat tu?ahahaha

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN