tabung shopping!

Tuesday 8 May 2012

after few months ?


lately ni sumpah busy,kadang2 aku ja membuatkan diri aku busy hihi.baru rasa macam student sikit kan?kalau tak busy bukan student la kan?

masa busy ni la baru rasa makna hidup sebenaq.baru tau sapa boleh tolong kita,sapa la yang ada dengan kita ni waktu kita nak pinjam bahu nak lap hingus keluaq sebab asyik qeyau siang malam ja sebab konon kononnya dah penat belajaq.looser sangat.

dan lepas qeyau,lepas dengaq sora org tersayang iaitu mak yang paling ohsem sebab bila aku qeyau mak terus qeyau bersama tanpa tau sebab aku qeyau.huhu (tak berniat nak buat mak qeyau punnn).lepas dengaq kata2 semangat mak lepas aku mengadu macam macam kat mak,oh anak bongsu memang sangat manja, tapi takla manja sangat. ok aku manja.hehe.

kata2 semangat mak ialah 'kalau susah mengaji,balik mai tak payah mengaji dah,dok rumah ja (Sambil qeyau sob sob)' ni kata2 semangat campuq dengan kata2 sinis kata2 perli kata sayanggggg sebab takmau aku qeyau lagi.terus aku diam pastu senyum.betol kan kata maka.

'mana boleh senang dalam sekelip mata,memang la susah sebab belajaq lagi tinggi,mana ada benda senang =)'


but trust me for this one,cry will help u a lot in reducing your stress
because it helps me EVERYTIME im down

kalau nak berubah,make sure u ubah diri u dulu
=)



No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN