tabung shopping!

Wednesday 30 May 2012

at last

akhirnya bernafas jugak ke alam maya ni,busy sangat dengan perkara2 yang berfaedah selama beberapa minggu ni.exam 2 weeks , sakit kaki pun jadi before nak exam,i meant kaki retak.siap berbalut,dah dekat dua minggu,dan sekarang kaki mula berbau sebab kapas yang kat dalam pembalut tu kena air. T____T

boleh bayangkan tak bau tu?bau kaki orang tak pakai stokin bila pakai kasut bertutup BUT ni lagi busuk . even aku sendiri bau, dah la memang pesyen kalau bau kaki busuk aku cepat pening.ce bayangkan masa aku bersila sambil study dan tunduk skit nak buat kerja,kaki tu dekat sangat dengan hidung ni haaa.

bau dia kemain menusuk2 kalbu otak ni kau.tapi disebabkan aku agak genius semalam sebab tak tahan bau tu,aku buang kapas tu.miahahha.kurang la bau but still busuk.

doakan kaki ku cepat sembuh dan lepas ni boleh lari lari sambil buat lompat bintang ya ^___________^
(maksudnya nak kata kaki dah sembuh la) kekeke

dan sekarang saya istiharkan saya dah habeh exam dan boleh bercuti selama 3 BULAN tanpa ragu2 walaupon tadi exam susah macam hiris pipi dengan pisau (nak habaq susah!) haha doakan saya lepas semua exam ni ya,amin



happy holidays  =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN