tabung shopping!

Tuesday 8 May 2012

no lies

ini cerita empat tahun lepas.auta.first time aku bawak keta sendirik p midvalley tu ok.rasa sangat bangga di situ sebab selama aku hidup dekat kolumpo ni,KTM ja la peneman setia aku di kala nak berdating dgn kawan kawan terutama nya di Midvalley sebabnya aku hanya pandai p midvalley naik KTM.

bukan looser tapi maklumla banyak sangat kes penculik menculik budak comel jadi saya takut angat angat (bajet comel pls)



sampai ja sana, lepas keluh resah aku cari parking berjaya jugak parking dgn ohsem nya.yang paling penting snap dulu tempat parking anda sebab nanti sesat.apa guna henpon ada camera 2.0 mp kan? snap gegaq2 pon ok janji nanti tak payah susah susah nka keloi (panggil) pak guard 'saya lupa saya letak kereta kat mana' nahhhh memang berpeluh kalau tak ingat parking kereta dekat Mid ni hoii..


bersama rakan yang ohsem di kala susah dan senang.oh dah lebih 14 hari x jmpa dia, jadi rasa macam awkward sangat,selalu mesti jumpak dia ni.sekarang kena biasa kan diri sebab dia bakal kerja nanti,jadi kompem2 la lagi busy..huhu


makanan ruji aku untuk minggu tu.haha.sedap gilaaaaaa,cekelat celop celop.


p tengok THE VOW ok haritu.sapa kata nak tengok cerita love love kena p dengan boifren ja,kiter pergi dengan bestfren kite ok.lagi ohsem sebab boleh berangan lebih haha 


hihi dah lama tak hamek gambaq dengan dia,sekali amik nahaiii spot my nose,besaq tapak tangan dah hoii.lepas ni amik gambaq atas pada hidung ja la,hidung dia tinggi sangat geram ok.

  
kalau keluaq tak makan memang bukan kami la haha sebelum balik lena diam2 dekat hostel mesti melantakkan diri dengan makanan.kalau kat Jitra pon kam suka tomyam kat Mahani Johari tu, kat sini pon makan tomyam.


'jangan teragak agak kalau nak buat something,just do it.sebab masa yang berlalu tak akan kembali, hanya kenangan yang akan bersama nanti'


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN