tabung shopping!

Sunday 17 March 2013

mid term examination

memang lumrah student, belajar beberapa minggu akan hadapi exam..sulu masa zaman muda (sekarang dah rasa tua) boleh la nak exam bila2 pon dan boleh stay up tiap2 malam sebab study..rasa rajin sangat haha..padahai sebab exam aku stay up =.=

tapi sekarang ni rasa alamak saya sangat tua untuk ambil exam dan hafal2 segala2 benda ni,sebab dulu memang kalau subjek yang kena baca aku akan hapai seketoi2.memang kalau jawapan akan aku tulis macam lecture note tu la haaa.mihmih.punya la hapaiiii..

tapi sekarang ni, aku baca jaaa dan paham kan..perbezaan umur mungkin hahaha tapi kalau aku malas nak baca dan fahamkan aku akan hafal! pelek x? hoho


ok itu ja nak habaq,exam esok dan lusa straight.lomah den lomah.bye.

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN