tabung shopping!

Sunday 10 March 2013

budak budak tak boleh larang tapi kena suruh

ada dua anak menakan,sorang 8 tahun sorang 5 tahun,mulut mengalahkan bertih jagung,tangan mengalahkan pengepit baju.

pantang aku berleteiq depa mesti melawan.ggggrr.silap2 mai cubit aku balik.geram ok.haha.tapi kalau lama2 aku marah rasa macam lawak plak,sebab rasa eiskkkk depa ni kecik lagi,aku dok ajaq sungguh2 macam nak upsr tahun ni awattt..

tapi macam biasa lah,aunty nun still the fierce aunty in the house.kalau ada depa dua orang ni buat hal,contohnya panjat pintu pagar bergayut dua2 orang, menari bogel oppa gangnam style, cat walk sambil berbogel di dalam rumah,etc ,oh itu semua perkara biasa,dan kalau aku LARAT nak cubit,aku akan cubit la..kadang2 rasa mcm letih sebab asyik cubit depa ni tapi tak jugak dengar kata..aunty nun pasrah =.=

as older said 'budak2 memang tak boleh larang,kena suruh lagi'

jadi one day danish lepas mandi,dok bogel bulat lagi,dia memang jenis yang susah nak pakai baju (mungkin panas sbb badan gempal), dia dok menyanyi2 depan pintu,bukak pintu..aku pon cakap 'ha p maen kat luar tu,p p p p (sebab aku tengah gunakan konsep BUDAK2 TAKLEH LARANG TAPI KENA SURUH BUAT LAGI'

BUT END UP,DIA P BUKAK AUTOMATIC GATE TU,DAN P MENYANYI BETOL2 KAT LUAR TU TENGAH TENGAH HARI REMBANGGGGG..!!

geram ok sebab dia buat betol2.pastu aku panggil ayah dia suruh pukui dan dia cakap 'aunty nun yang suruh'

haha but still aku cakap,' dia yang tak mau pakai bajuuuuuu'

AUNTY ALWAYS WIN.sorry baby boy.hihi

so conclusion nya tak boleh guna konsep budak budak tak boleh laran tapi kena suruh untuk anak menakan aku yang super banyak akai.maklumla lelaki ni akai 9  =.= 

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN