tabung shopping!

Thursday 1 November 2012

tips untuk hilang kan selulit.

haritu mengomel kat kak yang duk urut kami satu family ni.kak kak macam mana nak bagi hilang selulit ni ha,hodoh sangat tengok.*kata kat diri sendiri tanpa belas kasihan*

slumber ja kak tu cakap ' lumuq (lumur) dengan kopi '

aku dalam hati 'agak agak la tipo,tau la aku hitam' *deymm kecewa lalu terus p tanya mak aku'

'mak betoi ka lumuq kopi boleh hilang selulit?'

mak aku gelak diam xtau nak jawab apa.pasrah gila kau.berlalu pergi....

*ok aku rasa macam tulis novel malam ni.haha*

so tadi aku rajin plak nak google2 sana sini.

nahh jumpa tips nak hilangkan selulit and betoi keluar tips iaitu dengan hanya menggunakan serbuk kopi!!! kak tu tak tipo aku hoiiii,gila gembira rupanya dia bagi tips yg bernas!!

* 2 cawan  serbuk kopi
* 1/2 cawan gula atau garam laut (choose either one)
*2 - 3 sudu besar minyak urut (any brand of minyak urut)

-gaul semua sehingga sebati
-lumur satu badan,terutama dekat tempat yang ada selulit yang menyakitkan mata anda sendiri.sedih =(
-lepas tu,kena bilas badan dengan air suam.
-amalkan beberapa kali smeinggu hingga puas hati dengan hasilnya.


see,so cheap kan ingredients dia,so aku akan cpt2 ke kedai beli serbuk kopi dan segala benda ni utk buat!hahaha.

hasilnya aku taktau la kan dalam berapa lama boleh berkesan because aku pon belum try.cuma nak share tips jaaa=)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN