tabung shopping!

Saturday 3 November 2012


bersemangat mencari benda2 alah ni,sebab nak cari idea.bak kata pepatah 'sediakan payung sebelum hujan'
disebabkan sekarang ni selalu hujan,kilah dan guruh,lagila kena buat preparation yang banyak2..even benda2 alah ni pon kan..

kahwin sekali ja ,idok gitu? >.<

sekarang ni trend guna batang lidi ni tulis tulis kan,then bila nak ambil gambar semua pakat pegang la pose kan.hehe.so aku pun terdetik nak buat macam ni.is it too cute?yes,yes,i know im cute.haha


backdrop macam ni membantu gila kan.suka gila dengan soft coloyr semua ni.cantik.so nanti kalau kawan2 datang boleh la pengantin bergambar kat sini selain pelamin kan.ni tak formal la sangat kan.

port yang ada cupcakes bagai ni.kak aku nak suruh aku buat cupcake instead of beli cupcake dan mahai dan mungkin tak sedap sebab rupa cupcakes tu ja yang lawa kan..mungkin jaaa.tapi mampo kah aku nak buat cupcakes.time tu i ada kuliah uolls. =(

nanti boleh la letak nama bride groom kat situ kan?ka tak seswai? i need ideas here...pls



cool kan?hikhik

#in sha Allah bakal berlangsung perkahwinan yang ketiga dlm family aku,kak imah bakal berkahwin,and of course aku la aku seronok...hehe..nnti in sha Allah will invite kawan2 kat fb ya.sebab nak jemput sekarang awai la sangattt hehe,FEB 2013=)


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN