tabung shopping!

Saturday 3 November 2012

happy birthdayyyyyy to Me =*



'alaa nun buat2 la terkejut'
'apa ni dah tau dah,cepat p buat2 main laptop'


hahaha cubaan nak menyeperaikan aku tak kesampaian sangat.haha.kantoi masa kak imah call umah kakda dan nak cakap dengan kakwani tapi KIMI yang jawab! haha

kak imah ' panggil aunty wani jap '
KIMI ' aunty imah tak datang umah adik ka? uncle aldrin ada tak?'

so aku tau dah satgi kimi ni melalut2 so aku bangun p cakap phone

kak imah ' mani,nak beli kek apa ni?'
AKU ' mani takda,dia p rumah depan'
kak imah ' ha ok'


hahahaha aku dah tau la depa nak beli kek time tu.SEBENARNYA aku suka kek peacon tu,perghhh pecah pala makan sebab dia ada kacang,kalau indulgence ni,so creamy for me,and aku dah boleh agak depa nak beli indulgence ni sebab memang favourite depa pon haha.but i love it!! no doubt.ofcoz la suka,sebab sap ber'bbq for me that night hehe (+ untuk sambut tunang kakaku datanng dari jauh)

btw kek secret recipe chocolate indulgence ni dah super tinggi dan chocolate yang kat atas dia tu dah lain,macam chocolate BERYL'S ja.taktau la.aku la rasa.hehe but taste still the same just rasa chocolate tu lain sikit.but harga if not mistaken still sama.

*dah 23 tahun ,rasa kena mengubah diri ke arah yang boleh berdikari lagi.=( kena berubah kena berubah. hanya Ped dan Mat yang suka layan nun bila nun xmau berdikari.

btw,thanks for all wishes =) tq!!! feel blessed to hv family and friends like uolls <3


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN