tabung shopping!

Saturday 3 November 2012

mee raja.murni ss2


godek2 sana sini,nampak gambar ni.terus terliuq rasa tak tentu arah,lupa kata eso ada mid term Money Banking yang super susah utk aku tapi masih lagi melingkar kat laptop menghadap blog.oh.

dulu Ped selalu order benda ni,aku plak akan selalu order Chicken Chop sebab aku suka ayam.p mana ja mesti makan makanan yang biasa2 ja,kalau luar biasa aku akan rasa macam 'eh sedap ka benda ni,isk xlalu la' aku ni mcm paranoid skit.-.- ped kata nun paranoid,tapi nun tak paham sangat paranoid tu apa.sobs

tapi baru2 ni ,aku telah try makan mee raja ni,tapi macam biasa la mesti la add on chicken chop sebab aku tak boleh makan kalau xdak ayam hahaha.dak dak.sebab aku memang suka ayam.dan sumpah sedap!!ped kata "malam ni makanan nun paling sedap" aku bangga ok sebenarnya sebab selalu makanan ped paling sedap haha aku x reti pilih menu huhu


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN