tabung shopping!

Sunday 19 February 2012

handbag makes me crazy

dah pergi dah Kenanga Wholesale City tu?
rugi tau sapa tak p SINI
jadi lepas ni cepat cepat pergi ATM 
keluarkan duet then direct p 



saya seorang yang diluar kawalan apabila saya bertemu dengan handbag.walaupun tgh penniless at that time,saya tetap sanggup cut cost untuk makan,supaya dapat membeli handbag yang cantik di mata..

saya rasa nak beli banyak sebab cantik sangattttt






 

dah beli dua bijik handbag,hati masih rasa tak cukup,beli untuk simpan stok tahun depan
ehh mungkin minggu depan
haha
 



tengok aku sangat gigih untuk snap sebijik sebijik handbag ini
bukan nak tayang kat ampa semua
cuma nak suruh p beli kat sana sekali hehe
KA NAK AKU MENIAGA HANDBAG??
I'LL SELL WITH A VERY AFFORDABLE PRICE!
WANT IT?
 hehe 

kalau nak boleh ja aku tolong beli and post kan
but aku bukan peniaga betol2 LAGI
=)

tengok aku boleh beli 4 handbags in a day
haha aku rasa sesiapa yang p sana pun mesti jadi tak waras 
rasa nak beli semua jaaaaa

jadi aku dikatogeri masih waras jugak dan 
HANYA MEMBELI 4 BIJIK handbags!
hehe

ssssshhh kalau mak tau habeh laaa aku
mesti mak akan berleler
ohh i miss her leteran!
=)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN