tabung shopping!

Thursday 16 February 2012

cameron higland

yuhuu ini cerita sudah basi.tapi hari ni sebab tak da class,aku pun gagah buat entry gak,walopon takdak orang baca pon sob sob sob

surely ramai yang dah p Cameron Highland kan?tempat2 sejuk kemain gituu memang seronok kalau p dengan husband kan?haha.ok gatal di situ.disebabkan belum berkahwin (pasrah) aku p dengan family.oyeeeeahhh!

kalau nak g Cameron ada dua jalan,iaiatu satu kita exit Tapah atau satu lagi Simpang Pulai.tapi kalau macam aku haritu dari KL so,naik ikut Tapah la,lebih dekat.tapi ramai yang tak suka naik ikut jalan Tapah ni sebab BERBAHAYA.jalan dia sangat la bengkak bengkok dan ya,aku mengaku aku muntah tiga kali,repeat im vomitted for three times! sakit woii kalau muntah.lembik habeh badan macam apa lagi.masalah aku yang paling aku tak suka/benci tapi memang kena hadapinya.huhuhu

bila naik ikut jalan Tapah,kita akan jumpa waterfall yang kalau untuk budak2 boleh la nak mandi.kemain jernih air dia..kalau aku tak da perasaan malu yang menebal dah lama aku mandi.cesss.aku pemalu rupanya.haha


ha ni la tempatnya.Hutan Lipur Lata Iskandar.sampai sampai sini budak budak dua orang tu dah lari nak terjun mandi.padahal takut air sebenarnya.haha


Kimi ni takut sikit bab bab air ni.dia macam takut lemas.taktau la pasaipa,nak kata penah lemas tak penah la.tapi kalau lemas sebab sabun masuk dalam mata penah! dan sangat fobia ya,dia kalau mandi dalam toilet kalau orang jiruskan mesti dia pesan 'jangan letak sabun tau,nanti mata adik pedih' haha.tau takuttttttt.kekeke




haa tu bahagian atas dia.kemain sejuk mata memandang ni.



chantek kan?tapi disebabkan aku dok pening pening time tu,takdak hati nak mandi,hati hanya memikirkan katil untuk rehat
zzzzz

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN