tabung shopping!

Saturday 6 April 2013

miss those moment -Murni


rindu kemain nak lepak makan2 dekat Murni.tapi selalu nya tak sempat nak lepak lama2 sebab nanti akan ada orang tunggu dekat sbelah meja sebab nak duduk,sebab kedai ni sentiasa penuh =.= kaya!

sorang dah habis belajar so tunggu nak posting.sedih ok,sebab kalau aku nak p mana2 pun mesti aku ajak dia teman,kalau dak,memang tak bergerak la aku yang yang serba cautious ni..sikit2 takut,nak p naik lrt sorang2 takut,p shopping sorang2 takut.payah jugak kan?tapi dah memang takut >.< stress ok.

tapi aku RELA duduk hostel sensorang sambil TIDOQ atau tengok movie yang sama berulang kali sebab tak mau keluar seorang diri..so,haritu dia mai empat hari jugak la dari senin smpai khamis,jadi bila aku tak p class memang tak lekat bilik,keluaq berjalan jaaaaaa,punya la syok.sebab dia tau jalan ,yang aku ni taktau apa,tau bawa qeta  ja.=.=

so ni dia dah balik rumah,aku dok sini sorang2 lagi.lagi sembilan bulan(in shaa Allah) aku akan belajar.doa kan aku habis on time.dah takmau dok merantau (merantau la sangatttt!) jauh2 ni..homesick..hahaha

dak2,selalunya aku balik rumah setiap 2minggu hehehe..coz my hometown is the best place in the world.eh Bandung syok jugak,only for shopping!hehheehhehehe andddd datinggg hoho

Ped nanti mai lagi okes? =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN