tabung shopping!

Sunday 9 September 2012

Samsung Y

sebenarnya aku tengah mencari handphone baru untuk mak aku..nak cari handphone yang sesuai untuk mak aku la,kiranya nak handphone yang mudah orang tua2 macam mak aku senang nak guna la,haritu p round2 tertengok samsung Y..

tapi masa aku tengok survey2 secara cepat dan kalut2 tu,aku tengok la samsung Y kat ALOR STAR, CIty Plaza tu harga dia RM499.ohhoooo.mahai gakla bagi aku yang x berkerjaya ni -.- so kalau boleh nak survey yang lagi murah la,tapi hati dah mula berkenan kat samsung Y tu..hoho..silap2 aku TERBELI untuk aku bukan untuk mak aku plak nanti haha

pastu p kedai gambar kat Jitra,kedai Ah Soo tu,(orang Jitra mesti tau!haha) dia jual jugak handphone ni,siap warna pink,aummm terus lagi la jatuh hati uolls  tapi harganya ialah rm399!!! beza seratus niiii


haaaa! jadi nak tanya la HARGA untuk SAMSUNG Y ni brapa ya bagi yang tau .huhu sebab aku memang lemah sikit bab2 gadget niiii hoii.hehe


No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN