tabung shopping!

Wednesday 19 September 2012

mee mamak


mee mamak a.k.a mee danish.haha danish ni nama anak sedara aku,dan dia selalu mintak mak aku masak mee ni,mee ni tak buh apa terutamanya sayoqqq (oh aku xmakan sayoq -.-) hanya bubuh lauk lauk terutamanya ayam (saya hantu ayam nyumm) ..

jadi mak selalu panggil aku tiap kali mak nak masak mee ni sebab mak kata tak sampai 5 minit dah siap >.< hebat nyaaa mak itewwww.heh.annoyinggg gila cakap macam tu ?hoh

tapi setiap kali mak panggil aku mesti tgh tgk tv la buat qeja la,jadi aku akan kata ' sat sat tunggu adikkkk ,adik nak belajaq masak tu' pastu lepas 5/6 minit p dapoq,mak aku akan kata 'mai makan,siap dah '

luluh hati tak dapat belajaq masak,tapi hati paling gembira sebab dapat makan mee DANISH!hahaha macam mee mamak la jugak.

terbaik dari ladang..kalau ada anak2 kecil yang susah nak makan,cuba buat ni mesti depa makan haahaa

sebab anak besar macam aku pon suka! kekeke

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN