tabung shopping!

Sunday 28 August 2011

speechless bila kena semboq begitu saja




memang betol orang cakap 'rambut sama hitam,hati lain lain' *untuk yang rambut kaler kaler tu dikecualikan :p * hati manusia lain lain,mulut lagi la  lain lain.kalau nak cakap tu lagi la,main semboq jaaaa...


bila aku tanya pendapat semua bagi pendapat,then bila aku tanya lagi untuk further discussion dah buat bodoo..pehhh sakit hati.nampak sangat hg ignore aku ja.aku ni apa ha?*ok emosi berombak ombak*


yang orang lain plak cakap awat tak buat macam tu?nak tunggu apa lagi?bla2...tak dan aku nak explain apa.hg tak tanya pon apa masalah aku then hg nak memandai tuduh aku macam2..ptttfff


aku tak leh balas balik sebab aku hormat hampa..aku speechless! speechless sebab apa?Sebab orang yang aku harap tak support aku but tuduh aku! awesome :)

1 comment:

TABUNG MASA DEPAN