tabung shopping!

Thursday 25 August 2011

frust





Aku frust gila sebab aku terlalu mengharap benda ni untuk berlaku tapi tiba tiba tak dapat..aku frust gila.tak leh nak pikir dah apa pun.maklumla aku ni style kalau plan tu ,satu plan ja.tak buat 2 3 plan.haa sekarang amik kau..huhu plan A hancor,plan B plak tak timbul timbul..besala.otak dah jem dah sebab plan A tak jadi..


Sekarang kena pikir untuk buat plan B dan plan C..haaa! amik banyak plan aku nak buat tapi tak tau la Berjaya ka tak.tapi aku harap sangat sangat semua ni aku Berjaya la..oh readers marilah berdoa bersama saya supaya saya dapat apa yang saya plan kan.aminn : )


p/s : untuk sesiapa yang suka buat satu plan ja,oh lepas ini insaf insaf lah anda seperti aku.haha..buat la dua tiga plan weh..kita hanya merancang Allah s.w.t yang menentukan :)  jangan pernah mengeluh tau.mesti ada hikmah yang terjadi *muhasabah diri*

1 comment:

TABUNG MASA DEPAN