tabung shopping!

Wednesday 24 August 2011

cinta tak seharusnya memiliki

cintailah seseorang itu kerana kekurangannya
kerana suatu  saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya...
dan jangan pernah mencintai seseorang dengan kelebihannya 
kerana suatu hari nanti kamu pasti kecewa dengan kekurangannya..



bagi aku kaum Adam dan Hawa ni sangat la berbeza.SANGAT LA BERBEZA.takkan pernah sama sebab dah memang terang2 kaum ini adalah jantina berbeza,keadaan dalaman dan luaran yang berbeza.


kita mesti la nak cari awek yang kiut ala ala Nora danish/boipren yang gagah ala ala Aaron Aziz untuk dijadikan pasangan kan..tapi kita hanya tengok luaran dia..dalaman kita tak tau..jadi masa bercinta la masa penentu segalanya..


time bercinta ni lah pasangan2 ni nak rasa 'alahai dunia ni milik kita la sayang' 'oh you are my everything la dear', bla3..sebab tengah bahgia semua kita rasa indah..tu awal awal percintaan la yang aku maksudkan..cuba tgk tengah2 percintaan,dah kenal hati budi perangai pasangan..pehhh..


kalau yang senonoh tak pa la kalau yang tak senonoh macam mana?kalau yang style kentut depan muka kita ni,aishh bleh tahan ka?muka ja kiut tapi style lawan kentut.pehhh bau telor plak tu kentut..memang tak lama la tuu..


sebab apa jadi benda macam ni?maksud aku takleh terima perangai pasangan dengan seadanya..
sebab apa??
SEBAB KITA SAYANG/CINTA DIA DIATAS KELEBIHAN YANG DIA ADA!


jadi benda ni semua lumrah alam,tak semua boleh terima kekurangan diri kita..tak semua suka dengan apa yang kita ada..SEBAB LAIN ORANG LAIN TASTE/RASA/CITA RASA..


contoh macam kawan aku ni lelaki la,kitorang pergi kedai makan,ada awek ni jadi waiter,bagi aku awek ni  muka biasa biasa ja,kurus ja badan dia takla hot sangat,tapi kawan aku ni yang boleh dikatakan macho la ,dia boleh kata 'pehh chantek gila awek tu'..see! lain orang lain taste aku cakap..



jadi,nasihat aku,if korang sayang dengan seseorang tu,let he/she go if him/her dont want to be with you anymore
because 
LOVE CANNOT BE FORCE

LOVE is so beautiful to be hurt

and remember if they come back,so they will be yours for sure
(doa jangan lupa! jangan guna bomoh!)

kita kena ingat,mencintai seseorang ada batasnya,
jadi fikirlah
jika dia takmau lagi teruskan hubungan
ingatlah bahawa ALLAH S.W.T will give you the best replacement!
sebab Dia dah tentuan segalanya..
just pray for Him..
He will always be with you :)



1 comment:

TABUNG MASA DEPAN