tabung shopping!

Thursday 16 May 2013

relaxing your mind

minggu exam dah sampai.masing2 study lah.even aku ni macam study sambil online atau lebih kepada online tak study, tapi still stress ( sbb nak exam kena study hapai segala benda!). one pop up chat box dari facebook came out.




'tumpang lalu'

hahaha too cute! it make me smile and played with it and OF COURSE left those notes behindddd hahaha

time to relax your mind after reading @studying.

play!!!

eee kalau betol2 ada depan muka,akan ku cubit2 pipi gebu itu haha


kucing pun study.zzz


kaki kecik,perut bulat!! sep skit hehe



terus lapaq beger lebai bila tengok cartoon nii hahaha


aku penah baca fakta ka apa ka taktau la,tapi aku rasa betol jugak la..

'study untuk 30 minit then rest sekejap,baru lah ilmu tu masuk'  - ni ayat aku dari apa yang aku paham..hehe

so study 30minit,kita main lah benda ni 30 minit jugak muahahahahah.it help me alot relaxing my mindddd mihmih..BUT ONLY IF U HAVE LOTSSSS OF TIME LEFT BEFORE YOUR EXAM DAY! hehehe

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN