tabung shopping!

Tuesday 7 May 2013

one month challenge

one month challenge.haha.mula2 rasa nak gelak pun ada dgn challenge ni.opcoz la i tak berjaya.gila kau nak tengok lose weight within one month jaaaa >.< kidding me lettew

bila dah lawan macam ni,mestila nak kena ada upah kan,so lagi lah bersemangat untuk compete with each other.so aku cakap la apa aku nak.haha.tapi macam melampau plak nak demand2 macam2 sebab nak lose weight ni untuk diri sendiri,kegembiraan sendiri..tp nak gak upah.weeee..tapi dia xmau upah apa pon even aku rasa dia yang bakal menang dalam challenge ni.waaaaaaa

but dalam deal ni mesti la apa pun terjadi aku ja yang kena menang (at least if i lose weight, 1kg @2kg at least! )hahaha.sebab aku compete dgn ajim kot.telah2 la dia senang lose weight,petang main bola sepak,malam main futsal,siang jalan sini jalan sana..yang aku ni,siang duduk dalam bilik hadap laptop,buat assignment (nampak rajin sangat kan hahaha),petang pergi class,malam lena.haaa.routine kami amat lah berbeza.tapi still nak try jugak.

sebab if buat sorang2 (usaha untuk lose weight) macam payah sikit,sebab no one monitor you,dan mestilah  nak start diet dan exwrcise harini,u akan hesitate..u akan teragak2 nak start dan turn to start tomorrow.hehe

but if ada orang nak lawan,semangat la sikit.

day 1 - 8th May! hahaha 

result should be on 8th June!

>.< actually tak susah nak buat semua ni.tapi kena start dengan diri sendiri.if u want,everything is possible.if taknak buat, benda depan mata pon nampak susah =)

No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN