tabung shopping!

Sunday 13 May 2012

malang tak berbau



kasut masih bau kedai,pakai dengan riang ria rejoice gila sebab nak p jumpa Ped,Ped nak bawak p makan sedap.oyeahhh.dalam hati dok nampak mcD ,tapi laksa OldTown pun nampak jugak..maklumla bila ada banyak choice aku jadi tamak.


semangat jalan sepanjang kedai ni,nak pilih yang terbaik punya kedai.hehe.tapi tak dak angin tak dak ribut sekali aku terpelecok kat depan kedai makan.dah la perut lapaq,punya la tahaq (tahan) perut tak makan dari pagi sebab nak makan dengan Ped.huhu.bila jatuh tu terus aku tak rasa lapaq tak rasa malu dah,hanya rasa sakit.hanya Allah yang tau sakit dia.mungkin sebab berat badan berlebihan menambahkan beban yang terpaksa badan tanggung buat sakit menjadi lebih sakit.


habeh kasut baru i koyak sikit.uwaaa.sayang kasut lagi tau.haha.balik bilik dengan muka sakit terus simpan kasut tak mau pakai dah,sebab first time pakai dah jadi macam2,sueyyy miahahaha




ibu jari kena gelapkan.hehe nampak tak bengkak?sebenaqnya kalau sebelum edit gmbaq ni akan nampak sangat bengkak mcm big foot.huhu.nak jalan kena seret seret ,kak aku siap kata macam kaki orang kencing manis.sebab my late uncle kencing manis,kaki dia macam ni ja,bengkak huhu




ni lah hasilnya.malam tu lepas bengkak merinin sangat p la jugak klinik uia ni,sebab takut gak la depa dok kata takut retak.takut ok..aku pun takut.p la bandage semua ni.kalau nak xray kena p hospital,memang takla,jauh kemain pastu kena balik sendirik.huhu.


tapi Ped,Ina dan Fatin telah tolong.hehe.im touched ok.bukan senang nak jumpa kawan susah sama2,sanggup tak p lepak dengan kawan2 lain sebab nak teman aku =/ terharu sangat.sayang semua =)


hargailah anugerah Allah sementara masih sihat =)




No comments:

Post a Comment

TABUNG MASA DEPAN